Monday, June 18, 2012

politeknik :)

hye , assalamualaikum :) *jawab kay jawaab , heee :D

berbalik terbalik kat tajuk atas tu , kenapa politeknik bukan uitm or matrik or kptm or aaaaah whatever lah kan . . . acc , aku akan mendaftar sebagai mahasiswi di POLITEKNIK UNGKU OMAR *taw dak kat mna , kay , p tanya pakcik serbatahu :) * pada 7 julai 2012 akan datang dalam program akauntansi . moood ? ahh , jangan ditanya lagi , memang dah tak sabaq nak sambung belajaq dah , yalah , member-2 smua pakat dok belajaq dah , aku dok bela badan lagi kat umah . .  heee , jeles weyh jeles :D , i know ramai yang akan cakap politeknik tak bagus la , susah nak masuk U la , and macam-2 lah . . . tapi aku tetap jugak nak  p poli tu sebab , poli yang aku dapat tu adalah setaraf dengan U dan ianya adalah kategori IPTA , so why not aku join . . .haha*ayat join tak leh blah* dulu masa first-2 dapat taw result UPU tu ada jugak la cdeyh sbb aku terpikir , kenapa aku tak dapat U ? sedangkan member-2 aku yang dapat result SPM 4A dah boleh dapat U . masa tu agak cdeyh jugak la . then bila aku pkir-2 balek , tu semua salah aku jugak dulu , aku isi maen-2 ja kat dalam UPU tu , yang aku hope sangat aku dapat aku letak bawah sekali , *haha , little bit ngeng jugak aku pown * then aku letak everything about akaun kat atas-2 , bukan aku tak minat *ada la sikit-2 aku minat akaun, even apa yg aku blajaq kat skolah tak paham pown , huuu * just aku tak yakin dengan diri aku , tu ja . . .. but bila dah dapat result UPU tu , aku dah azam , why not i try kan ? dulu masa skolah memang aku maen-2 *sangat okey sangat* tapi bila aku melangkah ke poli nanti aku nak buang semua perangai tu . JANJI ! *kalaw ada yang baca tu please jadi saksi kat mahkamah nanti , haha * . bukan aku tak dapat mana-2 , ada tu ada but semua tu swasta , yang kebanyakan sampai semua kolej islam and program yang ditawarkan tu mostly about kanak-2 , bukan aku tak minat *aku suka kanak-2 gila kowt , pantang nampak ja ,haha* but . . .entah la , masa tu aku pikir aku nak enjoy lagi kowt , lagi pown tu swasta , mampukah parents aku -.- ? and aku ada jugak apply KPTM just sekadar suka-2 , haha * tu la perangai aku , suka sangat isi sekadar suka-2* and alhamdulillah lepas 3 hari camtu aku spotchek laman web KPTM , aku dapat  . . kos perakaunan - kerjasama UiTM :) so disebabkan aku suka-2 aku tak bgtaw apa pown kat parents aku . . but after 2day mcm tu , aku bgtaw jugak *mulut tak boleh diam , cenilah *


so keputusan muktamat aku now is ** POLITEKNIK UNGKU OMAR , IPOH , PERAK DARUL RIDZUAN ** kome tak payah susah-2 la tanya pakcik serbatahu tu kay :D * selamat mendaftar untuk saya , haha *xdak sapa wish pown , aku kena la wish utk diri aku sendiri kan ? *muka cdeyh* 


*** kepada yang sudi menjenguk ke sini , thank you , i love you :)


No comments:

Post a Comment