Tuesday, June 19, 2012


Hye , assalamualaikum :) apa kabaq ? sehad ? dah makan ? belom ? kenapa ? kesian perut tu berdangdut pulak dia jap g . . huhu -.- so , yang dah bergelar mahasisiwi tu amacam ? best ? heee , enjoy your new life k  :) **sebenaqnya jeles aku tak leh nak study lagi , haha ** haisshhh , tak sabaq la pulak nak p :) **


kay , briefing sikit-2 , heee . . *tarik nafas , hembus , tarik , hembus , tahan-2 , lepas , haah ! * buat taw , kay , gud job ! =D . acc , aku tak taw nak mengarut apa kat sini , but tangan aku pulak terover gatal nak menaip so suddenly aku terpikir about ::They:: hampa taw ka ? sapa-2 ? mai bisik sikit kat tepi telinga aku . haa ? isshhhh gelilah . . dah laa , tak payah , biaq aku cita senang , heee =D mesty tengah tertanya-2 kan they tu sapa ? hurmm ,to me :: they are bestie , my sahabat , my kawan , my rakan , my sayang busuk , my tempat aduan , my pendengar yang setia , my tempak lepas geram , my tempat nak cakap bnyak-2 , my tempat nk lawak-2 , selain mak aku :: aku sayang hampa sangat-2 , betoii , aku tak tipu **tahan ayaq mata nak jatuh** aku tak maen-2 aku tak buat lawak , tapi mmg aku sayang hampa kejap-2 , sangat-2 . kalaw boleh aku nak hubungan kita sampai bila-2 , even aku akan dok jauh *sikit ja* daqi hampa lepas niyh but aku harap sangat-3 yang kita akan tetap contact each other . *lap ayaq mata* mungkin lepas niyh kita dah akan jarang lepak-2 kat kedai adik , msg, call , chatting , meet each other , keluaq maen boling , buat reunion , picnic , sembang-2 , but hampa selalu ada dalam hati dan ingatan aku :') aku takkan lupa hampa . aku sayang hampa sangat-2 :'( dan aku harap ampa pown macam tu , but if u r not , its ok , aku tetap sayang hampa jugak :') aku sayang hampa sangat-4 :) *klaw aku ank letak pic ampa soqang-2 bnyak sangat so aku just bgtaw nama ja kay* tak nak ampa susah-2 scroll bnyak-2 .

*azimayazni
*atika syahira
*syafinaz sukri
*nor siti soleha
*nurul 'ain
*masyitah
*nuramalina
*siti nadirah
*nur basirah
*nuramanina hanun
*mahfuzah
*nurul aliaa
*afifah alwani
*anisah
*semua budak 3RKA '09' 
*semua budak 5 akaun '11'
*kawan-2 skolah rendah , tadika :)
*semuanya 

yang last tu penting . SEMUA ok SEMUA . . .xdak sapa yang terkecuali . paham nah ? *angguk-2* yang rapat ngn ngn aku lagi-3 la aku sayang =) 
sekian , thank you , i love you :)

No comments:

Post a Comment